Η Δίαιτα των 8 ημερών I: Χάστε 8 κιλά σε 8 ημέρες

Η δίαιτα των 8 ημερών πρόκειται για μια γρήγορη και εύκολη δίαιτα η οποία θα μας βοηθήσει να χάσουμε μέχρι και 8 κιλά. Το διατροφικό μενού περιλαμβάνει γεύματα πλούσια σε πρωτεΐνη και τα καταναλώνουμε χωρίς περιορισμό στην ποσότητα κατά τη διάρκεια της ημέρας.


Διάρκεια: 8 ημέρες
Απώλεια: μέχρι και 8 κιλά


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΙΤΑΣ

Αποτοξίνωση (προαιρετικά)
Μια ημέρα πριν ξεκινήσουμε την δίαιτα αν θέλουμε κάνουμε αποτοξίνωση κατά την οποία καταναλώνουμε φρούτα, λαχανικά και ροφήματα βοτάνων.

1η και 2η Ημέρα
Γιαούρτι

3η και 4η Ημέρα
Ρύζι


5η και 6η Ημέρα

Πατάτες


7η και 8η Ημέρα

Κοτόπουλο

 
ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΙΤΑΣ

– Καταναλώνουμε καθημερινά τουλάχιστον 2 λίτρα νερό και ροφήματα βοτάνων. Συνιστάται να καταναλώνουμε 2 κούπες νερό 30 λεπτά πριν από κάθε γεύμα ή σνακ και όποτε νιώθουμε το αίσθημα της πείνας.
– Μετά το ξύπνημα συνιστάται να καταναλώνουμε χλιαρό νερό με λεμόνι.
– Μαγειρεύουμε τις τροφές ψητές ή βραστές ή στον ατμό. Τα γραμμάρια ισοδυναμούν σε μαγειρεμένη τροφή.
– Λαχανικά: Την ημέρα της αποτοξίνωσης μπορούμε να επιλέξουμε όποιο λαχανικό θέλουμε αλλά μπορούμε να προτιμήσουμε λαχανικά αρνητικών θερμίδων και λαχανικά πλούσια σε νερό.

– Φρούτα: Την ημέρα της αποτοξίνωσης μπορούμε να επιλέξουμε όποιο φρούτο θέλουμε αλλά μπορούμε να προτιμήσουμε φρούτα αρνητικών θερμίδων και φρούτα πλούσια σε νερό.
– Δημητριακά: Καταναλώνουμε δημητριακά ολικής αλέσεως και παράγωγά τους. Μπορούμε να αντικαταστήσουμε τα δημητριακά της δίαιτας με δημητριακά ολικής αλέσεως της επιλογής μας.
– Ρύζι: Καταναλώνουμε καστανό ή άγριο ρύζι.
– Κοτόπουλο: Καταναλώνουμε χωρίς την πέτσα.
– Τα γαλακτοκομικά να είναι με χαμηλά λιπαρά.
– Το γιαούρτι μπορούμε να το αντικαταστήσουμε με γιαούρτι κεφίρ.
– Στα γεύματα και στα ροφήματα προτιμάμε την κανέλα Κεϋλάνης, την πιπερόριζα (τζίντζερ) και το τσίλι που συντελούν στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού και στην καύση του λίπους.
– Δεν παραλείπουμε γεύματα. Ακόμα κι αν δεν πεινάμε τρώμε έστω λίγο για να κρατάμε τον μεταβολισμό σε εγρήγορση.
– Ελέγχουμε το βάρος μας μια φορά την εβδομάδα, την ίδια πάντα ώρα με ελαφρύ ρουχισμό και με άδειο στομάχι. Η καλύτερη ώρα είναι το πρωί μόλις έχουμε ξυπνήσει.
– Άσκηση: Για καλύτερα αποτελέσματα συνδυάζουμε τη διατροφή με μεσαίας έως έντονης έντασης άσκηση από 30 λεπτά έως 60 λεπτά 6 φορές την εβδομάδα

 

Επιτρέπεται

Ροφήματα
– Ροφήματα βοτάνων
– Καφές
– Κακάο

Λιπαρά

– Ελαιόλαδο: μέχρι 1 κουταλιά την ημέρα
– Φυτικά έλαια: μέχρι 1 κουταλιά την ημέρα
– Έλαια ξηρών καρπών: μέχρι 1 κουταλιά την ημέρα

Γλυκαντικά
– Στέβια

Καρυκεύματα και Αρτύματα
Αρωματικά (φρέσκα ή αποξηραμένα), μπαχαρικά, θαλασσινό αλάτι, πιπέρι, ξύδι, λεμόνι, μουστάρδα (χωρίς ζάχαρη).

Δεν επιτρέπεται

Ροφήματα
– Αναψυκτικά (διαίτης ή μη)
– Αλκοόλ

Γλυκαντικά
– Τεχνητά γλυκαντικά
– Ζάχαρη
– Μέλι

 


Μετά το τέλος της δίαιτας ακολουθούμε ένα ισορροπημένο και υγιεινό διατροφικό πρόγραμμα.
Η Δίαιτα αυτή απευθύνεται σε ενήλικες.

Πριν ξεκινήσουμε δίαιτα θα πρέπει να συμβουλευτούμε το γιατρό μας.

 



Πνευματικά δικαιώματα enter2life.gr: Δεν επιτρέπουμε την αντιγραφή και την αναδημοσίευση του άρθρου σε άλλο ιστοχώρο χωρίς την συγκατάθεση μας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *