Η Δίαιτα των 20 ημερών II

Μια δίαιτα πλούσια σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, δημητριακά ολικής αλέσεως, φρούτα και λαχανικά. Η δίαιτα είναι πολύ χορταστική με πέντε γεύματα την ημέρα και διαρκεί είκοσι ημέρες. Η δίαιτα θα μας βοηθήσει να απαλλαγούμε από τα περιττά κιλά και να αποτοξινωθούμε.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΙΤΑΣ

1η Ημέρα έως 20η Ημέρα

Πρωινό
Επιλογές:
– 200 γραμμ. γιαούρτι, 1 μπανάνα, 30 γραμμ. μούσλι
– Ρόφημα με μούρα και μπανάνα: 200 γραμμ. γάλα, 1/2 κούπα μούρα, 1 μπανάνα, κανέλα, πιπερόριζα
– 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως, 1 κουταλάκι βούτυρο ξηρών καρπών
– 1 μερίδα κρέμα βρώμης, 1 κουταλιά αμύγδαλα
– 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως, 30 γραμμ. τυρί, 1 αυγό
– 1 βάφλα ολικής αλέσεως, 1 κουταλάκι μέλι

Δεκατιανό
1 φρούτο

Μεσημεριανό
Επιλογές:
– 2 κούπες σούπα λαχανικών, 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως
– Κοτοσαλάτα: 120 γραμμ. κοτόπουλο, 1 κούπα ανάμεικτα λαχανικά, 1 κουταλιά καρύδια
– Ψαρόσουπα: 120 γραμμ. ψάρι, 1 κούπα σούπα, 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως
– Σαλάτα με όσπρια: 1 κούπα όσπρια, 2 κούπες ανάμεικτα λαχανικά
– 100 γραμμ. μακαρόνια ολικής αλέσεως, 80 γραμμ. τόνο, Σαλάτα ντομάτα, αγγούρι
– 120 γραμμ. μπακαλιάρο, 1 κούπα ανάμεικτα λαχανικά, Σαλάτα μπρόκολο
– 1 κούπα κους κους, 1 κούπα ανάμεικτα λαχανικά, Σαλάτα μπρόκολο
– 120 γραμμ. κοτόπουλο, 1 κούπα φασολάκια, Σαλάτα λαχανικών
– 2 πατάτες, 30 γραμμ. τυρί, Σαλάτα λαχανικών
– 120 γραμμ. γαρίδες, 100 γραμμ. ρύζι, Σαλάτα λαχανικών
– 120 γραμμ. σολομό, 100 γραμμ. ρύζι, Σαλάτα λαχανικών
– 120 γραμμ. κρέας, 1 κούπα κολοκυθάκια, Σαλάτα λαχανικών
– 1 κούπα σπανακόρυζο, Σαλάτα μαρούλι
– 100 γραμμ. ρύζι, 1 μικρό λουκάνικο κοτόπουλο/γαλοπούλα, Σαλάτα λαχανικών
– Ψητή ομελέτα: 2 αυγά, 1 φέτα ζαμπόν γαλοπούλα, 1 φέτα τυρί, 1 ντομάτα, Σαλάτα λαχανικών
– 2 μπιφτέκια, 1 κούπα ανάμεικτα λαχανικά, Σαλάτα μπρόκολο
– 2 κριθαροκούλουρα ολικής αλέσεως, 1 ντομάτα, 30 γραμμ. τυρί, 4 ελιές
– 1 μεσαία αραβική πίτα ολικής αλέσεως, 100 γραμμ. κοτόπουλο, ντομάτα, μαρούλι
– 1 μεσαία αραβική πίτα ολικής αλέσεως, 80 γραμμ. τόνο, ντομάτα, μαρούλι
– 1 μεσαία αραβική πίτα ολικής αλέσεως, 1 χορτοφαγικό μπιφτέκι, ντομάτα, μαρούλι
– 1 τορτίγια ολικής αλέσεως, 100 γραμμ. κρέας, ντομάτα, μαρούλι

Απογευματινό
Επιλογές:
– 200 γραμμ. γιαούρτι, 1 κουταλιά κακάο, Στέβια, 1 φρούτο
– 200 γραμμ φυτικό γάλα, 1 κουταλιά κακάο, Στέβια, 1 μπισκότο

Βραδινό
Επιλογές:
– 2 κούπες σούπα, 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως
– 2 κούπες ανάμεικτα λαχανικά, 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως

 

ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΙΤΑΣ

– Νερό – Ροφήματα: Καταναλώνουμε καθημερινά τουλάχιστον 2 λίτρα νερό και ροφήματα βοτάνων. Συνιστάται να καταναλώνουμε 2 κούπες νερό 30 λεπτά πριν από κάθε γεύμα, σνακ και όποτε νιώθουμε το αίσθημα της πείνας. Μετά το ξύπνημα συνιστάται να καταναλώνουμε χλιαρό νερό με λεμόνι.
– Τροφές: Μαγειρεύουμε τις τροφές ψητές ή βραστές ή στον ατμό. Τα γραμμάρια ισοδυναμούν σε μαγειρεμένη τροφή. Στα γεύματα και στα ροφήματα προτιμάμε την κανέλα Κεϋλάνης, την πιπερόριζα (τζίντζερ) και το τσίλι που συντελούν στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού και στην καύση του λίπους. Δεν παραλείπουμε γεύματα. Ακόμα κι αν δεν πεινάμε τρώμε έστω λίγο για να κρατάμε τον μεταβολισμό σε εγρήγορση.
– Λαχανικά: Μπορούμε να επιλέξουμε όποιο λαχανικό θέλουμε αλλά μπορούμε να προτιμήσουμε λαχανικά αρνητικών θερμίδων και λαχανικά πλούσια σε νερό.
– Σαλάτα λαχανικών: Καταναλώνουμε λαχανικά σε όση ποσότητα θέλουμε.
– Φρούτα: Μπορούμε να επιλέξουμε όποιο φρούτο θέλουμε αλλά μπορούμε να προτιμήσουμε φρούτα αρνητικών θερμίδων και φρούτα πλούσια σε νερό.

– Δημητριακά: Καταναλώνουμε δημητριακά ολικής αλέσεως και τα παράγωγά τους. Μπορούμε να αντικαταστήσουμε τα δημητριακά της δίαιτας με δημητριακά ολικής αλέσεως της επιλογής μας.
– Κρέας: Καταναλώνουμε άπαχο κρέας.
– Κοτόπουλο: Καταναλώνουμε το κοτόπουλο χωρίς την πέτσα.
– Μπιφτέκια: Μπορούμε να καταναλώσουμε μπιφτέκια κρέατος ή χορτοφαγικά.
– Σούπες: Μπορούμε να καταναλώσουμε όποια σούπα με λαχανικά μας αρέσει.
– Γαλακτοκομικά: Τα γαλακτοκομικά να είναι με χαμηλά λιπαρά.
– Γιαούρτι: Το γιαούρτι μπορούμε να το αντικαταστήσουμε με γιαούρτι κεφίρ.
– Γάλα: Το γάλα μπορούμε να το αντικαταστήσουμε με γάλα κεφίρ ή φυτικό γάλα.
– Τυρί: Καταναλώνουμε τυρί με χαμηλά λιπαρά.
– Ξηροί καρποί: Οι ξηροί καρποί να καταναλώνονται ωμοί και ανάλατοι.
– Ζύγισμα: Ελέγχουμε το βάρος μας μια φορά την εβδομάδα, την ίδια πάντα ώρα με ελαφρύ ρουχισμό και με άδειο στομάχι. Η καλύτερη ώρα είναι το πρωί μόλις έχουμε ξυπνήσει.
– Άσκηση: Για καλύτερα αποτελέσματα συνδυάζουμε τη διατροφή με μεσαίας έως έντονης έντασης άσκηση από 30 λεπτά έως 60 λεπτά 6 φορές την εβδομάδα.
– Μερίδες: Υπολογισμός μερίδας.

Επιτρέπεται

Ροφήματα
– Ροφήματα βοτάνων
– Καφές
– Κακάο

Λιπαρά

– Ελαιόλαδο: μέχρι 1 κουταλιά την ημέρα
– Φυτικά έλαια: μέχρι 1 κουταλιά την ημέρα
– Έλαια ξηρών καρπών: μέχρι 1 κουταλιά την ημέρα

Γλυκαντικά
– Ακατέργαστη ζάχαρη (καστανή, μαύρη): μέχρι 2 κουταλάκια την ημέρα
– Βιολογικό Μέλι: μέχρι 2 κουταλάκια την ημέρα
– Στέβια

Καρυκεύματα και Αρτύματα
Αρωματικά (φρέσκα ή αποξηραμένα), μπαχαρικά, θαλασσινό αλάτι, πιπέρι, ξύδι, λεμόνι, μουστάρδα (χωρίς ζάχαρη).

 

Δεν επιτρέπεται

Ροφήματα
– Αναψυκτικά (διαίτης ή μη)
– Αλκοόλ

Γλυκαντικά
– Τεχνητά γλυκαντικά
– Λευκή Ζάχαρη

 

Προτεινόμενες Συνταγές για την Δίαιτα

Σπιτικό μούσλι
Κρέμες Δημητριακών
Βούτυρα ξηρών καρπών
Σούπες Λαχανικών
Ψαρόσουπα με φρέσκα αρωματικά
Σπιτικά μπισκότα
Μπιφτέκια κοτόπουλου με μελιτζάνα και φρέσκα αρωματικά
Μπιφτέκια Κοτόπουλου με καρότο και φρέσκα αρωματικά

Χορτοφαγικά Μπιφτέκια
Σπιτικό Ψωμί ολικής αλέσεως με βρώμη
Σπιτικό Ψωμί ολικής αλέσεως
Σπιτικό ψωμί για τοστ με βρώμη

 

Μετά το τέλος της δίαιτας ακολουθούμε ένα ισορροπημένο και υγιεινό διατροφικό πρόγραμμα.
Η Δίαιτα αυτή απευθύνεται σε ενήλικες.
Πριν ξεκινήσουμε δίαιτα θα πρέπει να συμβουλευτούμε το γιατρό μας.



Πνευματικά δικαιώματα enter2life.gr: Δεν επιτρέπουμε την αντιγραφή και την αναδημοσίευση του άρθρου σε άλλο ιστοχώρο χωρίς την συγκατάθεση μας.

617 thoughts on “Η Δίαιτα των 20 ημερών II

  • April 28, 2016 at 9:59 am
    Permalink

    Καλη ημερα σε ολους!Σημερα πρωτη μερα σε αυτη τη διαιτα!

    Reply
  • March 31, 2016 at 1:05 pm
    Permalink

    Καλημέρα, καλή αρχή και σε εσένα Άννα…Είμαι στην τρίτη μέρα τις δίαιτας και έχω χάσει 700 gr,δηλ είμαι 72,9..περίμενα περισσότερα αλλά δεν πειράζει θα την κάνω μέχρι τέλος..ο άντρας μου πιστεύει ότι ίσως φταίει που κάνω και γυμναστική και τις πρώτες εβδομάδες λόγω του ότι αυξάνεται η μυική μάζα δεν χάνεις, αλλά μετά χάνεις πολλά και πιο εύκολα..ειδικός δεν είμαι αλλά εύχομαι να έχει δίκιο..

    Reply
  • March 31, 2016 at 12:12 pm
    Permalink

    Καλημερα , λεω και εγω να αρχισω αυτη την διαιτα . Ειμαι 67 κιλα 1,61 υψος και 40 χρονων . ιδανικα θα ηθελα να φτασω στα 60( εδω και χρονια 60 θελω να φτασω ) peny καλη αρχη…

    Reply
  • March 29, 2016 at 10:00 am
    Permalink

    Καλημέρα ξεκινάω σημερα τη δίαιτα με βάρος 73,6 kg,ύψος 1,70m και ηλικία 30ετων..για να δούμε θα έχει αποτελέσματα?την κάνει καμία τώρα?

    Reply
  • February 28, 2016 at 3:33 pm
    Permalink

    Καλησπερα poli κι εγω ετσι το βλεπω.1η μερα -400 γρ. μια χαρα συνεχιζω.

    Reply
  • February 28, 2016 at 1:51 pm
    Permalink

    Κορίτσια γεια σας και από εμένα, σήμερα 2 μέρα απο την 20 ημερών, απλώς ειμαι λίγο πιο ελαστική με τον εαυτό μου γιατί όταν θέλω να την κάνω κατά γράμμα και την χαλάω απογοητεύομαι και τα παρατάω..οπότε το βλέπω σαν διατροφή περισσότερο… βέβαια αγχώνομαι με το ζύγισμα..αλλά θα ζυγιστώ στο τέλος της εβδομάδας..

    Reply
  • February 27, 2016 at 6:59 pm
    Permalink

    Μαζι θα το παλεψουμε.Λεω να ζυγιζομαι καθε μερα,ξερω οτι δεν κανει αλλα δεν αντεχω.

    Reply
  • February 27, 2016 at 6:25 pm
    Permalink

    Δανάη εγω είμαι 98,5 άσε ντρέπομαι και να το γράφω….και κοντούλα σχετικά, οπότε καταλαβαίνεις πώς είμαι, χάλια..αλλά θα το παλέψω..και εγώ εδώ θα γράφω κυρίως.

    Reply
  • February 27, 2016 at 11:52 am
    Permalink

    Καλημερα!Ειμαι 86 κιλα!!!!!Εσυ;Καλη μας αρχη!Εγω εδω θα γραφω γιατι εκει ειναι πολλα τα κοριτσια και θα μπερδευτουμε.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *