Η Δίαιτα των 7 ημερών ΙΙ: Χάστε 5 κιλά και πόντους από την περιφέρεια σε 7 ημέρες

Μια εύκολη και γρήγορη δίαιτα που θα μας βοηθήσει να απαλλαγούμε από τα περιττά κιλά και να χάσουμε πόντους από την περιφέρεια. Η δίαιτα διαρκεί για 7 ημέρες και αν την ακολουθήσουμε πιστά θα μας βοηθήσει να χάσουμε μέχρι και 5 κιλά.

Διάρκεια: 7 ημέρες
Απώλεια: μέχρι και 5 κιλά

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΙΤΑΣ

1η έως 7η ημέρα


Πρωινό

Καφές ή ρόφημα βοτάνων

Φρούτα
Επιλέξτε ένα από τα παρακάτω:
– 1 μπανάνα
– 1 μήλο
– 1 γκρειπφρουτ
– 2 ακτινίδια
– 1 φέτα φρέσκο ανανά
– 6 φράουλες

Πρωτεΐνη
Επιλέξτε ένα από τα παρακάτω:
– 200 γραμμ. γιαούρτι (χαμηλά λιπαρά) ή γιαούρτι κεφίρ
– 200 ml ποτήρι γάλα (χαμηλά λιπαρά) ή γάλα κεφίρ
– 1 αυγό βραστό
– 1 φέτα τυρί (χαμηλά λιπαρά)

Υδατάνθρακες
Επιλέξτε ένα από τα παρακάτω:
– 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης
– 5 κουταλιές μούσλι χωρίς ζάχαρη
– 5 κουταλιές δημητριακά ολικής άλεσης
– 2 κράκερ ολικής άλεσης


Μεσημεριανό


Λαχανικά
Επιλέξτε ένα από τα παρακάτω:
– 1 κούπα καρότο τριμμένο
– 1 κούπα λάχανο τριμμένο
– 1 κούπα μπρόκολο
– 2 ντομάτες
– 1 κούπα σπανάκι

Φρούτα
Επιλέξτε ένα από τα παρακάτω:
– μισή κούπα σταφύλι
– 1 φέτα ανανά
– 1 μήλο
– 1 πορτοκάλι

Πρωτεΐνη
Επιλέξτε ένα από τα παρακάτω:
– 100γραμμ. ψάρι
– 100γραμμ. κρέας άπαχο
– 100γραμμ. κοτόπουλο
– 1 αυγό βραστό
– 1 φέτα τυρί (χαμηλά λιπαρά)

Υδατάνθρακες
Επιλέξτε ένα από τα παρακάτω:
– 100γραμμ. μακαρόνια ολικής άλεσης
– 1 πατάτα βραστή ή ψητή
– 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης


Βραδινό
100γραμμ. γιαούρτι (χαμηλά λιπαρά) ή γιαούρτι κεφίρ

Φρούτα
Επιλέξτε ένα από τα παρακάτω:
– μισή κούπα σταφύλι
– 1 φέτα ανανά
– 1 μήλο
– 1 πορτοκάλι

 
ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΙΤΑΣ

- Καταναλώνουμε καθημερινά τουλάχιστον 2 λίτρα νερό και ροφήματα βοτάνων. Συνιστάται να καταναλώνουμε 2 κούπες νερό 30 λεπτά πριν από κάθε γεύμα ή σνακ και όποτε νιώθουμε το αίσθημα της πείνας.
- Μαγειρεύουμε τις τροφές ψητές ή βραστές ή στον ατμό.
– Λαχανικά-Φρούτα: Μπορούμε να επιλέξουμε όποιο λαχανικό και φρούτο θέλουμε αλλά μπορούμε να προτιμήσουμε φρούτα και λαχανικά αρνητικών θερμίδων (δείτε τη λίστα με τις τροφές αρνητικών θερμίδων εδώ).

- Στα γεύματα και στα ροφήματα προτιμάμε την κανέλα Κεϋλάνης, την πιπερόριζα (τζίντζερ) και το τσίλι που συντελούν στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού και στην καύση του λίπους.
- Δεν παραλείπουμε γεύματα. Ακόμα κι αν δεν πεινάμε τρώμε έστω λίγο για να κρατάμε τον μεταβολισμό σε εγρήγορση.
- Ελέγχουμε το βάρος μας μια φορά την εβδομάδα, την ίδια πάντα ώρα με ελαφρύ ρουχισμό και με άδειο στομάχι. Η καλύτερη ώρα είναι το πρωί μόλις έχουμε ξυπνήσει.
- Για καλύτερα αποτελέσματα συνδυάζουμε τη δίαιτα με μεσαίας έως έντονης σωματικής δραστηριότητα (περπάτημα, τρέξιμο, αεροβική άσκηση, δουλειές στο σπίτι κ.ο.κ.) τουλάχιστον 30 λεπτά καθημερινά. Η καλύτερη ώρα για άσκηση είναι το πρωί ή πριν από κάθε γεύμα.

Επιτρέπεται
- Ροφήματα βοτάνων
– Καφές
– Κακάο
– Φυσικό Γλυκαντικό (Στέβια)
– Αρωματικά (φρέσκα ή αποξηραμένα), μπαχαρικά, ελάχιστο ελαιόλαδο, ελάχιστο αλάτι, ξύδι, λεμόνι

Δεν επιτρέπεται
- Αναψυκτικά (διαίτης ή μη)
– Τεχνητά γλυκαντικά
- Λευκή Ζάχαρη
– Αλκοόλ

 

Μετά το τέλος της δίαιτας ακολουθούμε ένα ισορροπημένο και υγιεινό διατροφικό πρόγραμμα.
Η Δίαιτα αυτή απευθύνεται σε ενήλικες.
Πριν ξεκινήσουμε δίαιτα θα πρέπει να συμβουλευτούμε το γιατρό μας.

 

Προτεινόμενες Συνταγές

Σπιτικό Γάλα Κεφίρ
Σπιτικό γιαούρτι κεφίρ
Σπιτικό Μούσλι
Σπιτικό Μούσλι με μπανάνα και βούτυρο ξηρών καρπών

 

Προτεινόμενα άρθρα
Μυστικά και Ροφήματα που θα μας βοηθήσουν στο αδυνάτισμα










505 απαντήσεις στο “Η Δίαιτα των 7 ημερών ΙΙ: Χάστε 5 κιλά και πόντους από την περιφέρεια σε 7 ημέρες”

Γράψτε το σχόλιο σας (Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες στα σχόλια σας και να μην είναι υβριστικά)