Η Δίαιτα των 7 ημερών ΙΙ: Χάστε 5 κιλά και πόντους από την περιφέρεια σε 7 ημέρες


Μια εύκολη και γρήγορη δίαιτα που θα μας βοηθήσει να απαλλαγούμε από τα περιττά κιλά και να χάσουμε πόντους από την περιφέρεια. Η δίαιτα διαρκεί για 7 ημέρες και αν την ακολουθήσουμε πιστά θα μας βοηθήσει να χάσουμε μέχρι και 5 κιλά. Ανακαλύψτε περισσότερες δίαιτες 7 ημερών εδώ.


Διάρκεια: 7 ημέρες
Απώλεια: μέχρι και 5 κιλά

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΙΤΑΣ

1η έως 7η ημέρα


Πρωινό
Καφές ή ρόφημα βοτάνων

Φρούτα
Επιλογές:
– 1 μπανάνα
– 1 μήλο
– 1 γκρειπφρουτ
– 2 ακτινίδια
– 1 φέτα φρέσκο ανανά
– 6 φράουλες

Πρωτεΐνη
Επιλογές:
– 200 γραμμ. γιαούρτι
– 200 ml γάλα
– 1 αυγό βραστό
– 1 φέτα τυρί

Υδατάνθρακες
Επιλογές:
– 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως
– 5 κουταλιές μούσλι
– 5 κουταλιές δημητριακά ολικής αλέσεως
– 2 κράκερ ολικής αλέσεως


Μεσημεριανό


Λαχανικά
Επιλογές:
– 1 κούπα καρότο τριμμένο
– 1 κούπα λάχανο τριμμένο
– 1 κούπα μπρόκολο
– 2 ντομάτες
– 1 κούπα σπανάκι

Φρούτα
Επιλογές:
– 1/2 κούπα σταφύλι
– 1 φέτα ανανά
– 1 μήλο
– 1 πορτοκάλι

Πρωτεΐνη
Επιλογές:
– 100 γραμμ. ψάρι
– 100 γραμμ. κρέας
– 100 γραμμ. κοτόπουλο
– 1 αυγό βραστό
– 1 φέτα τυρί

Υδατάνθρακες
Επιλογές:
– 100 γραμμ. μακαρόνια ολικής αλέσεως
– 1 πατάτα
– 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως


Βραδινό
100 γραμμ. γιαούρτι

Φρούτα
Επιλογές:
– 1/2 κούπα σταφύλι
– 1 φέτα ανανά
– 1 μήλο
– 1 πορτοκάλι

 

 

ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΙΤΑΣ

– Καταναλώνουμε καθημερινά τουλάχιστον 2 λίτρα νερό και ροφήματα βοτάνων. Συνιστάται να καταναλώνουμε 2 κούπες νερό 30 λεπτά πριν από κάθε γεύμα ή σνακ και όποτε νιώθουμε το αίσθημα της πείνας.
– Μαγειρεύουμε τις τροφές ψητές ή βραστές ή στον ατμό. Τα γραμμάρια ισοδυναμούν σε μαγειρεμένη τροφή.
– Λαχανικά-Φρούτα: Μπορούμε να επιλέξουμε όποιο λαχανικό και φρούτο θέλουμε αλλά μπορούμε να προτιμήσουμε φρούτα και λαχανικά αρνητικών θερμίδων (δείτε τη λίστα με τις τροφές αρνητικών θερμίδων εδώ).
– Κρέας: Καταναλώνουμε άπαχο κρέας.
– Κοτόπουλο: Να το καταναλώνουμε χωρίς την πέτσα.
– Τα γαλακτοκομικά να είναι με χαμηλά λιπαρά.
– Το γιαούρτι μπορούμε να το αντικαταστήσουμε με γιαούρτι κεφίρ.
– Το γάλα μπορούμε να το αντικαταστήσουμε με γάλα κεφίρ ή φυτικό γάλα.
– Στα γεύματα και στα ροφήματα προτιμάμε την κανέλα Κεϋλάνης, την πιπερόριζα (τζίντζερ) και το τσίλι που συντελούν στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού και στην καύση του λίπους.
– Δεν παραλείπουμε γεύματα. Ακόμα κι αν δεν πεινάμε τρώμε έστω λίγο για να κρατάμε τον μεταβολισμό σε εγρήγορση.
– Ελέγχουμε το βάρος μας μια φορά την εβδομάδα, την ίδια πάντα ώρα με ελαφρύ ρουχισμό και με άδειο στομάχι. Η καλύτερη ώρα είναι το πρωί μόλις έχουμε ξυπνήσει.
– Για καλύτερα αποτελέσματα συνδυάζουμε τη δίαιτα με μεσαίας έως έντονης σωματικής δραστηριότητα (περπάτημα, τρέξιμο, αεροβική άσκηση, δουλειές στο σπίτι κ.ο.κ.) τουλάχιστον 30 λεπτά καθημερινά. Η καλύτερη ώρα για άσκηση είναι το πρωί ή πριν από κάθε γεύμα.
– Μυστικά και Ροφήματα που θα μας βοηθήσουν στο αδυνάτισμα

 

Επιτρέπεται

Ροφήματα

– Ροφήματα βοτάνων
– Καφές
– Κακάο

Λιπαρά
– Ελαιόλαδο: μέχρι 1 κουταλιά την ημέρα
– Φυτικά έλαια: μέχρι 1 κουταλιά την ημέρα
– Έλαια ξηρών καρπών: μέχρι 1 κουταλιά την ημέρα

Γλυκαντικά
– Ακατέργαστη ζάχαρη (καστανή, μαύρη): μέχρι 2 κουταλάκια την ημέρα
– Μέλι: μέχρι 2 κουταλάκια την ημέρα
– Φυσικό Γλυκαντικό (Στέβια)

Καρυκεύματα και Αρτύματα
Αρωματικά (φρέσκα ή αποξηραμένα), μπαχαρικά, θαλασσινό αλάτι, πιπέρι, ξύδι, λεμόνι, μουστάρδα (χωρίς ζάχαρη).

 

Δεν επιτρέπεται

Ροφήματα
– Αναψυκτικά (διαίτης ή μη)
– Αλκοόλ

Γλυκαντικά
– Τεχνητά γλυκαντικά
– Λευκή Ζάχαρη

 

 

 

 

Προτεινόμενες Συνταγές

– Σπιτικό Μούσλι
– Σπιτικό Μούσλι με μπανάνα και βούτυρο ξηρών καρπών

 

 

Μετά το τέλος της δίαιτας ακολουθούμε ένα ισορροπημένο και υγιεινό διατροφικό πρόγραμμα.
Η Δίαιτα αυτή απευθύνεται σε ενήλικες.
Πριν ξεκινήσουμε δίαιτα θα πρέπει να συμβουλευτούμε το γιατρό μας.



Πνευματικά δικαιώματα enter2life.gr




558 απαντήσεις στο “Η Δίαιτα των 7 ημερών ΙΙ: Χάστε 5 κιλά και πόντους από την περιφέρεια σε 7 ημέρες”


  • Εκανα αυτη τη διαιτα τον Αυγουστο και εφτασα απο 62 στα 55 κιλα. Βεβαια εκανα γυμναστικη ( πολλες ωρες 2 σχεδον την ημερα ) πριν φαω μολις ξυπνουσα. Επινα επισης πριν το πρωινο λουιζα. Ειναι καταπληκτικη.
    Την ξεκιναω σε 2 εβδομαδες…στα 60 κιλα.
    Ελπιζω να φτασω τα 45. Εχω υψος 1,62.
    Αλλα το μυστικο ειναι η γυμναστικη παιδια. Ξεπεραστε τα ορια σας.


  • Καλημέρα Νανα!
    Δεν απελπιζομαι άλλαξα δίαιτα μήπως η αλλη μου ταιριάξει καλυτερα. Θέλω τουλαχιστον να χάσω 15 κιλά. Αλλα παλυ ξεκίνησα φαρμακευτική αγωγη και τουλαχιστον ελπίζω να μη πάρω αλλά! Συνεχιζω δυναμικά. Καλό είναι να νιώθεις πιο ανάλαφρη!


  • Καλημέρα!
    Ζυγιστηκα κι εγω ετσι απο συνηθεια. 76-76,5 παιζει εκει αναμεσα(δεν εχω ψηφιακη)οποτε καπου στο μισοκιλο μαλλον. Αυτο που βλεπω κ με ευχαριστει οτι η κοιλια ειναι ξεφουσκωτη. Βολικη παντως σαν διατροφη γιατι επιλεγεις. Δεν ασχοληθηκα να κανω κ μια θερμιδομετρηση στο μενου να δω περιπου ποσες εχει. γιατι κ οι λιγες θερμιδες μπλοκαρουν το συστημα καποια στιγμη.
    Δώρα μην απελπίζεσαι! Ποσο θες να φτασεις?

Γράψτε το σχόλιο σας (Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες στα σχόλια σας και να μην είναι υβριστικά)