Η Δίαιτα των Αρνητικών Θερμίδων: Χάστε 6 κιλά σε 7 ημέρες


Ορισμένες τροφές καίνε περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της διαδικασία της πέψης από ό,τι περιέχουν και μ’αυτόν τον τρόπο θα μας βοηθήσουν να χάσουμε τα περιττά κιλά. Την δίαιτα των αρνητικών θερμίδων είναι μια μακροβιοτικής δίαιτας που έχει ως φιλοσοφία την κατανάλωση ωμών φρούτων και λαχανικών όπως επίσης και τροφών χωρίς επεξεργασία. Μπορούμε να τα καταναλώνουμε ωμά, σε υγρή μορφή (χυμός), βραστά, ψητά και στον ατμό.

Το διατροφικό πρόγραμμα των αρνητικών θερμίδων διαρκεί για 7 ημέρες  και κατά τη διάρκεια της δίαιτας καταναλώνουμε τροφές μόνο από τις ομάδες των λαχανικών και των φρούτων αρνητικών θερμίδων χωρίς περιορισμό στην ποσότητα.
Εναλλακτικά, μπορούμε να ακολουθήσουμε ένα καθημερινό διατροφικό μενού συμπεριλαμβάνοντας στις ομάδες των λαχανικών και των φρούτων αρνητικών θερμίδων (χωρίς περιορισμό στην ποσότητα) και 200 γραμμάρια πρωτεΐνη. Η πρωτεΐνη μπορεί να προσλαμβάνεται από τροφές από την ομάδα ψαριών-θαλασσινών αρνητικών θερμίδων,
άπαχη ζωική πρωτεΐνη, γαλακτοκομικά χαμηλών λιπαρών ή φυτικό γάλα ξηρών καρπών μέχρι να χάσουμε τα περιττά κιλά. Για περισσότερες πληροφορίες για τις τροφές αρνητικών θερμίδων και πως λειτουργούν διαβάστε περισσότερα εδώ.

Διάρκεια: 7 ημέρες
Απώλεια: μέχρι και 6 κιλά

 

ΤΡΟΦΕΣ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ ΘΕΡΜΙΔΩΝ

ΛΑΧΑΝΙΚΑ

Αγγούρι
Αγκινάρα
Άνηθος
Γογγύλι
Καλαμπόκι
Κάρδαμο
Καρότο
Κολοκύθα
Κολοκύθι
Κουνουπίδι
Κρεμμυδάκι
Κρεμμύδι
Λαχανάκια Βρυξελλών
Λάχανο (λευκό και κόκκινο)
Μαϊντανός
Μανιτάρι
Μαρούλι
Μελιτζάνα
Μπάμια
Μπιζέλι
Μπιζέλι
Μπρόκολο
Ντομάτα
Παντζάρι
Παστινάκη
Πιπεριά
Πράσο
Ραβέντι
Ραπανάκι
Σέλερι
Σέλινο
Σκόρδο
Σπανάκι
Σπαράγγι
Τεύτλα
Φασολάκια
Χόρτα

 

ΦΡΟΥΤΑ

Ακτινίδιο
Ανανάς
Αχλάδι
Βακκίνια
Βερίκοκο
Γκρέιπ φρουτ
Δαμάσκηνο
Καρπούζι
Κεράσι
Κουμκουάτ
Κυδώνι
Λεμόνι/Λάιμ
Μάνγκο
Μανταρίνι
Μήλο
Μούρα
Νεκταρίνι
Παπάγια
Πεπόνι
Πορτοκάλι
Ροδάκινο
Ρόδι
Σταφύλι
Σύκο
Φράουλα

 

ΨΑΡΙΑ – ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ

Αστακός
Βατραχοπόδαρα
Βατραχοπόδαρα
Γαρίδα
Γατόψαρο
Καβούρι
Καλκάνι
Καραβίδα
Λαβράκι
Λυκόψαρο
Μπακαλιάρος
Μύδι
Πέστροφα
Πλευρονήκτης
Σολομός
Στρείδι

Τόνος

 

ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΙΤΑΣ

– Καταναλώνουμε καθημερινά τουλάχιστον 2 λίτρα νερό και ροφήματα βοτάνων. Συνιστάται να καταναλώνουμε 2 κούπες νερό 30 λεπτά πριν από κάθε γεύμα ή σνακ και όποτε νιώθουμε το αίσθημα της πείνας.
– Μετά το ξύπνημα συνιστάται να καταναλώνουμε χλιαρό νερό με λεμόνι (διαβάστε περισσότερα εδώ).
– Μαγειρεύουμε τις τροφές ψητές ή βραστές ή στον ατμό. Τα γραμμάρια ισοδυναμούν σε μαγειρεμένη τροφή.
– Κρέας: Καταναλώνουμε άπαχο κρέας.
– Κοτόπουλο: Καταναλώνουμε το κοτόπουλο χωρίς την πέτσα.
– Τόνος: Προτιμάμε τον τόνο Αλοννήσου καθώς είναι ο πιο υγιεινός τόνος και απαλλαγμένος από βαρέα μέταλλα.
– Τα γαλακτοκομικά να είναι με χαμηλά λιπαρά.
– Το γιαούρτι μπορούμε να το αντικαταστήσουμε με γιαούρτι κεφίρ.
– Το γάλα μπορούμε να το αντικαταστήσουμε με γάλα κεφίρ ή φυτικό γάλα.
– Στα γεύματα και στα ροφήματα προτιμάμε την κανέλα Κεϋλάνης, την πιπερόριζα (τζίντζερ) και το τσίλι που συντελούν στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού και στην καύση του λίπους.
– Δεν παραλείπουμε γεύματα. Ακόμα κι αν δεν πεινάμε τρώμε έστω λίγο για να κρατάμε τον μεταβολισμό σε εγρήγορση.
– Ελέγχουμε το βάρος μας μια φορά την εβδομάδα, την ίδια πάντα ώρα με ελαφρύ ρουχισμό και με άδειο στομάχι. Η καλύτερη ώρα είναι το πρωί μόλις έχουμε ξυπνήσει.
– Άσκηση: Για καλύτερα αποτελέσματα συνδυάζουμε τη διατροφή με μεσαίας έως έντονης έντασης άσκηση από 30 λεπτά έως 60 λεπτά 6 φορές την εβδομάδα.
– Μυστικά και Ροφήματα που θα μας βοηθήσουν στο αδυνάτισμα

Επιτρέπεται

Ροφήματα

– Ροφήματα βοτάνων
– Καφές
– Κακάο

Λιπαρά
– Ελαιόλαδο: μέχρι 1 κουταλιά την ημέρα
– Φυτικά έλαια: μέχρι 1 κουταλιά την ημέρα
– Έλαια ξηρών καρπών: μέχρι 1 κουταλιά την ημέρα

Γλυκαντικά
– Ακατέργαστη ζάχαρη (καστανή, μαύρη): μέχρι 2 κουταλάκια την ημέρα
– Μέλι: μέχρι 2 κουταλάκια την ημέρα
– Φυσικό Γλυκαντικό Στέβια

Καρυκεύματα και Αρτύματα
Αρωματικά (φρέσκα ή αποξηραμένα), μπαχαρικά, θαλασσινό αλάτι, πιπέρι, ξύδι, λεμόνι, μουστάρδα (χωρίς ζάχαρη).

Δεν επιτρέπεται

Ροφήματα
– Αναψυκτικά (διαίτης ή μη)
– Αλκοόλ

Γλυκαντικά
– Τεχνητά γλυκαντικά
– Λευκή Ζάχαρη

 

 

Μετά το τέλος της δίαιτας ακολουθούμε ένα ισορροπημένο και υγιεινό διατροφικό πρόγραμμα.
Η Δίαιτα αυτή απευθύνεται σε ενήλικες.
Πριν ξεκινήσουμε δίαιτα θα πρέπει να συμβουλευτούμε το γιατρό μας.

 



Πνευματικά δικαιώματα enter2life.gr




415 απαντήσεις στο “Η Δίαιτα των Αρνητικών Θερμίδων: Χάστε 6 κιλά σε 7 ημέρες”


  • SOFAKI Μπράβο για την εγκράτεια, έχασα σε 8 ημέρες 2,5 κιλά, καλά είναι αλλά περίμενα λίγο παραπάνω, δεν πειράζει συνεχίζουμε δυναμικά!!!!


  • ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ …ΤΩΡΑ ΧΑΛΑΡΩΣΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ…ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΡΕΧΩ ΤΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙς ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ….????ΕΤΡΕΧΑ ΝΑ ΒΡΩ ΑΤΜ ΚΙ ΕΓΩ …ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΜΕΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΧΑΜΟΣΣΣΣ ΠΩ ΠΩ ΠΩ ΔΙΣΚΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ … ΤΕΣΠΑ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ…ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΖΥΓΗΣΤΙΚΑ -400 SUPER!!! ΜΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΚΑ8Ε ΜΕΡΑ ΒΛΕΠΩ (-) …ΑΡΑ ΣΥΝΟΛΟ ΣΕ 2 ΜΕΡΕς -2ΚΙΛΑ ΤΕΛΕΙΑΑΑΑ ΣΥΝΕΧΕΙΖΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΑΑΑΑΑΑ…POLI ΜΟΥ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΛΟΓΟ ΟΡΙΑΚΟ ΘΥΡΟΥΔΗ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΛΕΒΩ …ΜΕ ΒΟΗΘΙΣΕΣ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΣΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!! ΜΑΡΑΚΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΙ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΣ…. ΑΠΛΑ ΟΤΑΝ ΠΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑΣΠΟΝΔΙΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΕ ΟΤΙ Η ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ 5 ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ????ΛΟΙΠΟΝ ΣΗΜΕΡΑ ΕΦΑΓΑ ΤΟ ΠΡΩΙ 1 ΦΕΤΑ ΚΑΡΠΟΥΖΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΑΛΑΤΑ ΝΤΟΜΑΤΑ ΚΑΛΑΜΠΟΚΙ ΧΩΡΙΣ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΟΟΟ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΦΑΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΜΕ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ ΕΦΑΓΑ ΜΟΝΟ ΤΣΙΠΟΥΡΙΤΣΑ ΨΗΤΗ ΚΑΙ ΑΓΓΟΥΡΟΝΤΟΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΛΑΔΙ… ΟΥΤΕ ΓΛΥΚΟ ,ΟΥΤΕ ΚΡΑΣΑΚΙ, ΑΝΘΡΑΚΟΥΧΟ ΝΕΡΑΚΙ ΜΟΝΟ…POLI ΜΟΥ ΑΥΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΗΜΕΡΑ ΖΗΓΑΡΙΑΣ Ε??? ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥ …ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΕΑ ΣΑΣ ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ


  • SOFAKI δυστυχως δεν εχω θεληση κ πυγμη κ δυσκολευομαι να τα χασω αυτα τα 7-8 κιλα.. κ σημερα πεινασα κ εφαγα 1 τοστ!! Ελεοοοος!!!! Ε την υπολοιπη μερα θα αρκεστω στα φρουτα μου..


  • SOFAKI πώς τα πας? Να φανταστείς εγώ σήμερα αρχίζω και συνηθίζω την διατροφή και δεν πεινάω τόσο…Τις πρώτες μέρες είχα τρελαθεί, ο οργανισμός αντιδρούσε στο λίγο φαγητό…περιμένω νέα σου! Smooth εσύ τι κάνεις?


  • SOFAKI ΜΠΡΑΑΑΒΟ!-1.600?Μάλλον έχεις καλό μεταβολισμό,εγώ ποτέ όσες φορές έκανα δίαιτα δεν έχανα τόσο σε μια μέρα..αλλά χαίρομαι που θα έχω παρεούλα, σε αυτήν την προσπάθεια μου..σκέφτομαι SOFAKI επειδή μου ταιριάζει να την κάνω για όσο χάνω, εάν κολλήσω μετά να αλλάξω. Σήμερα είμαι στην 7 μέρα. Τις πρώτες 4 ημέρες έτρωγα για πρωί φρούτο ή φρουτοσαλάτα και ενδιάμεσα πάλι φρούτο, το μεσημμέρι κοτοσαλάτα, ή τοννοσαλάτα, το απόγευμα φρούτα και το βράδυ λαχανικά. Επειδή όμως εκεί κοντά στην 4 μέρα στην δουλειά με έπιανε ζαλάδα και ατονία, τρώω το πρωι ένα γιαούρτι με κανέλα και μέλι (το οποίο με κρατάει καλά) και για γεύματα φασολάκια, μπάμιες κλπ..και για ενδιάμεσα πάλι φρούτα. Όχι ότι δεν πεινάω, εκει προς το βράδυ τρέλα με πιάνει!SMOOTH καλώς ήρθες στην παρέα μας, καλή αρχή!!


  • γεια σου smooth καλως μας ηρθες…κι εγω σημερα την ξεκινησα και θα την κρατησω μεχρι να τα ξεφορτοθω ολα τα περριτα μου βαρη…. ελα βρε σιγα εσυ δεν εχεις μακρι δρομο εμεις τι κανουμε…χαχαχαχχαχαχα καλα εκανες ομως και ξεκινησες γιατι οτι παρατας σε παραταει νομος χαχαχχαχα καλη αρχη και σε σενα λιπον…


  • Καλημερα κοριτσια!! Απο καιρο την γλυκοκοιταζω αυτη τη διαιτα! Σημερα που φευγει ο αντρας μου για δουλεια στην επαρχια κ δε θα χρειαζεται να μαγειρευω κ κυριως να..μυριζω, την ξεκιναω για μια βδομαδα για αρχη… εχω υψος 1.66 και βαρος 73.5.. γενικα θελω να φτασω τα ιδανικα 65…αλλα ας πουμε καλυτερα 68… 😀


  • καλημερα κι απο μενα!!!! πρωινη πρωινη σημερα!!! λιπον.. poli μου ,ζυγηστικα εγω δεν αντεχω…. θελω να βλεπω αν χανω!!και σε 1 μερα με την 8 ημερων -1600 τελειααααα αλλα απαλευτη πεινα!!!χαχαχαχαχχαχα γι αυτο επιδη δεν θελω να κουρασω τον εαυτο μου και φυσικα τον μεταβολισμο μου λεω να κανω απο σημερα αυτη την διατροφη μαζι σου..μου φανηκε ποιο ισορροποιμενη.σιγουρα κοριτσι μου θα εχεις χασει κι εσυ πολλα…σημερα κλεινεις εβδομαδα ε?τελεια συνεχεισε δυναμικα….!!! να σε ρωτησω αυτη η διατροφη την κανουμε οσες μερες θελουμε?? κι εσυ τρως γευματα η οποτε πεινας? σιγουρα βρε θα χασουμε ποιο γρηγορα τα πρωτα αλλα οταν κολλησουμε εδω θα ειμαστε να το παλεψουμε μαζι…δεν ξερω αλλα λενε το φορτιο ειναι ποιο ελαφρη οταν το μοιραζεσαι… :) συνεχιζουμε δυναμικα… εγω θα γραφω συνεχεια… περιμενω νεα σου!!!καλημερα!!!


  • Σήμερα στην 6η μέρα, νιώθω κατά πολύ ξεπρησμένη, η ζυγαριά θα μας το πει την Κυριακή με το καλό… Φαντάζομαι τώρα στην αρχή που έχω και πάρα πολλά κιλά θα χάνω πιο εύκολα, να δώ τι θα κάνω μετά εάν θα αρχίσει να κολλάει, εκεί θέλει δύναμη και σταθερότητα.

Γράψτε το σχόλιο σας (Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες στα σχόλια σας και να μην είναι υβριστικά)