Η Δίαιτα των Αρνητικών Θερμίδων: Χάστε 6 κιλά σε 7 ημέρες

Ορισμένες τροφές καίνε περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της διαδικασία της πέψης από ό,τι περιέχουν και μ’αυτόν τον τρόπο θα μας βοηθήσουν να χάσουμε τα περιττά κιλά. Την δίαιτα των αρνητικών θερμίδων είναι μια μακροβιοτικής δίαιτας που έχει ως φιλοσοφία την κατανάλωση ωμών φρούτων και λαχανικών όπως επίσης και τροφών χωρίς επεξεργασία. Μπορούμε να τα καταναλώνουμε ωμά, σε υγρή μορφή (χυμός), βραστά, ψητά και στον ατμό.

Το διατροφικό πρόγραμμα των αρνητικών θερμίδων διαρκεί για 7 ημέρες  και κατά τη διάρκεια της δίαιτας καταναλώνουμε τροφές μόνο από τις ομάδες των λαχανικών και των φρούτων αρνητικών θερμίδων χωρίς περιορισμό στην ποσότητα.
Εναλλακτικά, μπορούμε να ακολουθήσουμε ένα καθημερινό διατροφικό μενού συμπεριλαμβάνοντας στις ομάδες των λαχανικών και των φρούτων αρνητικών θερμίδων (χωρίς περιορισμό στην ποσότητα) και 200 γραμμάρια πρωτεΐνη. Η πρωτεΐνη μπορεί να προσλαμβάνεται από τροφές από την ομάδα ψαριών-θαλασσινών αρνητικών θερμίδων,
άπαχη ζωική πρωτεΐνη, γαλακτοκομικά χαμηλών λιπαρών ή φυτικό γάλα ξηρών καρπών μέχρι να χάσουμε τα περιττά κιλά. Για περισσότερες πληροφορίες για τις τροφές αρνητικών θερμίδων και πως λειτουργούν διαβάστε περισσότερα εδώ.

Διάρκεια: 7 ημέρες
Απώλεια: μέχρι και 6 κιλά

 

ΤΡΟΦΕΣ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ ΘΕΡΜΙΔΩΝ

ΛΑΧΑΝΙΚΑ

Αγγούρι
Αγκινάρα
Άνηθος
Γογγύλι
Καλαμπόκι
Κάρδαμο
Καρότο
Κολοκύθα
Κολοκύθι
Κουνουπίδι
Κρεμμυδάκι
Κρεμμύδι
Λαχανάκια Βρυξελλών
Λάχανο (λευκό και κόκκινο)
Μαϊντανός
Μανιτάρι
Μαρούλι
Μελιτζάνα
Μπάμια
Μπιζέλι
Μπιζέλι
Μπρόκολο
Ντομάτα
Παντζάρι
Παστινάκη
Πιπεριά
Πράσο
Ραβέντι
Ραπανάκι
Σέλερι
Σέλινο
Σκόρδο
Σπανάκι
Σπαράγγι
Τεύτλα
Φασολάκια
Χόρτα

 

ΦΡΟΥΤΑ

Ακτινίδιο
Ανανάς
Αχλάδι
Βακκίνια
Βερίκοκο
Γκρέιπ φρουτ
Δαμάσκηνο
Καρπούζι
Κεράσι
Κουμκουάτ
Κυδώνι
Λεμόνι/Λάιμ
Μάνγκο
Μανταρίνι
Μήλο
Μούρα
Νεκταρίνι
Παπάγια
Πεπόνι
Πορτοκάλι
Ροδάκινο
Ρόδι
Σταφύλι
Σύκο
Φράουλα

 

ΨΑΡΙΑ – ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ

Αστακός
Βατραχοπόδαρα
Βατραχοπόδαρα
Γαρίδα
Γατόψαρο
Καβούρι
Καλκάνι
Καραβίδα
Λαβράκι
Λυκόψαρο
Μπακαλιάρος
Μύδι
Πέστροφα
Πλευρονήκτης
Σολομός
Στρείδι

Τόνος

 

ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΙΤΑΣ

– Καταναλώνουμε καθημερινά τουλάχιστον 2 λίτρα νερό και ροφήματα βοτάνων. Συνιστάται να καταναλώνουμε 2 κούπες νερό 30 λεπτά πριν από κάθε γεύμα ή σνακ και όποτε νιώθουμε το αίσθημα της πείνας.
– Μετά το ξύπνημα συνιστάται να καταναλώνουμε χλιαρό νερό με λεμόνι (διαβάστε περισσότερα εδώ).
– Μαγειρεύουμε τις τροφές ψητές ή βραστές ή στον ατμό. Τα γραμμάρια ισοδυναμούν σε μαγειρεμένη τροφή.
– Κρέας: Καταναλώνουμε άπαχο κρέας.
– Κοτόπουλο: Καταναλώνουμε το κοτόπουλο χωρίς την πέτσα.
– Τόνος: Προτιμάμε τον τόνο Αλοννήσου καθώς είναι ο πιο υγιεινός τόνος και απαλλαγμένος από βαρέα μέταλλα.
– Τα γαλακτοκομικά να είναι με χαμηλά λιπαρά.
– Το γιαούρτι μπορούμε να το αντικαταστήσουμε με γιαούρτι κεφίρ.
– Το γάλα μπορούμε να το αντικαταστήσουμε με γάλα κεφίρ ή φυτικό γάλα.
– Στα γεύματα και στα ροφήματα προτιμάμε την κανέλα Κεϋλάνης, την πιπερόριζα (τζίντζερ) και το τσίλι που συντελούν στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού και στην καύση του λίπους.
– Δεν παραλείπουμε γεύματα. Ακόμα κι αν δεν πεινάμε τρώμε έστω λίγο για να κρατάμε τον μεταβολισμό σε εγρήγορση.
– Ελέγχουμε το βάρος μας μια φορά την εβδομάδα, την ίδια πάντα ώρα με ελαφρύ ρουχισμό και με άδειο στομάχι. Η καλύτερη ώρα είναι το πρωί μόλις έχουμε ξυπνήσει.
– Άσκηση: Για καλύτερα αποτελέσματα συνδυάζουμε τη διατροφή με μεσαίας έως έντονης έντασης άσκηση από 30 λεπτά έως 60 λεπτά 6 φορές την εβδομάδα.
– Μυστικά και Ροφήματα που θα μας βοηθήσουν στο αδυνάτισμα

Επιτρέπεται

Ροφήματα

– Ροφήματα βοτάνων
– Καφές
– Κακάο

Λιπαρά
– Ελαιόλαδο: μέχρι 1 κουταλιά την ημέρα
– Φυτικά έλαια: μέχρι 1 κουταλιά την ημέρα
– Έλαια ξηρών καρπών: μέχρι 1 κουταλιά την ημέρα

Γλυκαντικά
– Ακατέργαστη ζάχαρη (καστανή, μαύρη): μέχρι 2 κουταλάκια την ημέρα
– Μέλι: μέχρι 2 κουταλάκια την ημέρα
– Φυσικό Γλυκαντικό Στέβια

Καρυκεύματα και Αρτύματα
Αρωματικά (φρέσκα ή αποξηραμένα), μπαχαρικά, θαλασσινό αλάτι, πιπέρι, ξύδι, λεμόνι, μουστάρδα (χωρίς ζάχαρη).

Δεν επιτρέπεται

Ροφήματα
– Αναψυκτικά (διαίτης ή μη)
– Αλκοόλ

Γλυκαντικά
– Τεχνητά γλυκαντικά
– Λευκή Ζάχαρη

 

 

Μετά το τέλος της δίαιτας ακολουθούμε ένα ισορροπημένο και υγιεινό διατροφικό πρόγραμμα.
Η Δίαιτα αυτή απευθύνεται σε ενήλικες.
Πριν ξεκινήσουμε δίαιτα θα πρέπει να συμβουλευτούμε το γιατρό μας.

 



Πνευματικά δικαιώματα enter2life.gr




427 απαντήσεις στο “Η Δίαιτα των Αρνητικών Θερμίδων: Χάστε 6 κιλά σε 7 ημέρες”


  • γεια σας , πηρα κουραγιο και δυναμη από αυτά που διαβασα, και την ξεκινισα σημερα. Μου ερεσουν πολύ τα φρουτα και νομιζω πως θα παει καλα. παμε δυνατα χωρις κιλα!!


  • Ksekinao kai ego aurio xoris ipostiriksh alla megalh 8elhsh!!!!!!!!Kati pou me apasxolei einai an 8a xaso tipota xoris kanena rofhma………Eseis ti lete???????


    • elena, γεια σου. Βλεπω οτι εχει περασει μια βδομαδα απο το σχολιο σου. Την εκανες τελικα τη διαιτουλα; Θα ηθελα κι εγω να την κανω για 5-6 κιλα αλλα εχω παρατηρησει οτι, οταν τρωω φρουτα και ιδιαιτερα αυτα του καλοκαιριου, δεν μπορω να σταματησω στα 3-4 την ημερα. Μπορω να τσακισω μια ολοκληρη καρπουζαρα στην καθισια μου σε ενα γευμα! :-) (Ναι! Το εχω κανει!) Και φοβαμαι οτι, αν την κανω θα παρω αντι να χασω απο την πολλη ζαχαρη των φρουτων. Και βεβαια μου αρεσουν περισσοτερο απο τα λαχανικα. Παντως σκεφτομαι πολυ σοβαρα να την ξεκινησω με τη νηστεια για το 15αυγουστο. Δε βλεπω ομως πολλη κινητικοτητα. Ισως να ειναι δυσκολη παρολο που λεει απεριοριστα φρουτα και λαχανικα. Ισως και αυτο το “απεριοριστα” να ειναι η παγιδα στην οποια πεφτουμε ολες, οταν κανουμε διαιτα. Αν εχεις την καλοσυνη, θα μπορουσες να μου πεις τι ετρωγες αυτες τις μερες και τι αποτελεσμα ειχες; Αν την ακολουθησες…


  • Na sas kano k ego mia erothsh kouklares??????Diafores sto soma blepete kai se poia simeia pio poli????


  • Καλημερα! Εχω ξεκινησει τη διαιτα απο την Τριτη κ εχω χασει ηδη! Απλα να ρωτησω κατι ηθελα.. Το γαλα σογιας επιτρεπεται; Ας πουμε την 4η μερα;;


    • Kleoka,γεια σου. Πολλα μπραβο για την απωλεια σου. Αν κανεις την εκδοση της διαιτας με την πρωτεΐνη, μπορεις να χρησιμοποιησεις αφοβα αγλυκο γαλα σογιας ή αγλυκο γιαουρτι σογιας (πχ sojade nature) και να το γλυκανεις με λιγη στεβια. Ή να φτιαξεις ενα ωραιο smoothie χτυπωντας στο μπλεντερ το γαλα ή το γιαουρτι σογιας με ενα-δυο φρουτα της επιλογης σου. Ωστοσο, θα ηθελα να μου πεις το μενου που σε βοηθησε να χασεις αυτα τα κιλα. Ποσα γευματα κανεις, αν χρησιμοποιεις λαδι στις σαλατες, ΠΟΣΑ φρουτα τρως. Καλη συνεχεια!


      • Σου εχω απαντησει και στο πιο κατω σχολιο σου. Εχω τις ιδιες αποριες με τη Nana. Ρε κοριτσι, πως μπορεις το γαλα σογιας;;; Το ειχα δοκιμασει σε καποια νηστεια και δεν το αντεξα με τιποτα! Αλλα κατι κρεμουλες σοκολατας της αλπρο ειναι πολυ νοστιμες, βεβαια εχουν ζαχαρη και μαλλον δεν κανουν για αυτη τη διαιτα… Ξερω γω… Περιμενω την απαντηση σου! Μαλλον και Νανα :-) Ευχαριστω προκαταβολικα.


  • christy geia sou!ki egw ksekinaw aurio !arxika tha th kanw gia 10 meres …mia mera paush giati exw gamo kai meta tha sunexisw!apo oti diavasa polles kopeles exasan arketa kila se mia evdomada!


  • Καλησπέρα σας, καινούργια σε αυτή την δίαιτα. Λέω να την ξεκινήσω αύριο με το καλό. Είμαι 20 χρονών με 1.60 ύψος και 64 κιλα.
    Θέλω να φτάσω 57.
    Πιάνει η δίαιτα; πως σας φαίνεται;


    • Christy πιανει ναι! Και πολυ ευχαριστα θα ελεγα!! Την 4η μερα λιγο δυσκολευει… Αλλα ειναι τελεια :)
      Εγω εχω χασει ηδη 3 κιλα


      • Kleoka, ουαου! Τι τρως ολη τη μερα; Εγω δεν μπορω να αντισταθω στα φρουτα γι αυτο δεν την ξεκιναω γιατι ειμαι σιγουρη οτι θα τα γονατισω! Και τα καλοκαιρινα φρουτα ειναι τοοοοοοοοοσο νοστιμα γμτ! Ποσα τρως; Απο χορταρικα; Αλαδωτα; Πρωτεινη τρως ή κανεις την αυστηρη εκδοχη; Και παλι ΟΥ Α ΟΥ! Συνεχισε ετσι!

Γράψτε το σχόλιο σας (Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες στα σχόλια σας και να μην είναι υβριστικά)