Η Δίαιτα των Αρνητικών Θερμίδων: Χάστε 6 κιλά σε 7 ημέρες

Ορισμένες τροφές καίνε περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της διαδικασία της πέψης από ό,τι περιέχουν και μ’αυτόν τον τρόπο θα μας βοηθήσουν να χάσουμε τα περιττά κιλά. Την δίαιτα των αρνητικών θερμίδων είναι μια μακροβιοτικής δίαιτας που έχει ως φιλοσοφία την κατανάλωση ωμών φρούτων και λαχανικών όπως επίσης και τροφών χωρίς επεξεργασία. Μπορούμε να τα καταναλώνουμε ωμά, σε υγρή μορφή (χυμός), βραστά, ψητά και στον ατμό.


Το διατροφικό πρόγραμμα των αρνητικών θερμίδων διαρκεί για 7 ημέρες  και κατά τη διάρκεια της δίαιτας καταναλώνουμε τροφές μόνο από τις ομάδες των λαχανικών και των φρούτων αρνητικών θερμίδων χωρίς περιορισμό στην ποσότητα.
Εναλλακτικά, μπορούμε να ακολουθήσουμε ένα καθημερινό διατροφικό μενού συμπεριλαμβάνοντας στις ομάδες των λαχανικών και των φρούτων αρνητικών θερμίδων (χωρίς περιορισμό στην ποσότητα) και 200 γραμμάρια πρωτεΐνη. Η πρωτεΐνη μπορεί να προσλαμβάνεται από τροφές από την ομάδα ψαριών-θαλασσινών αρνητικών θερμίδων,
άπαχη ζωική πρωτεΐνη, γαλακτομικά χαμηλών λιπαρών ή φυτικό γάλα ξηρών καρπών μέχρι να χάσουμε τα περιττά κιλά.

Διάρκεια: 7 ημέρες
Απώλεια: μέχρι και 6 κιλά

 

ΤΡΟΦΕΣ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ ΘΕΡΜΙΔΩΝ

ΛΑΧΑΝΙΚΑ

Αγγούρι
Αγκινάρα
Άνηθος
Γογγύλι
Καλαμπόκι
Κάρδαμο
Καρότο
Κολοκύθα
Κολοκύθι
Κουνουπίδι
Κρεμμυδάκι
Κρεμμύδι
Λαχανάκια Βρυξελλών
Λάχανο (λευκό και κόκκινο)
Μαϊντανός
Μανιτάρι
Μαρούλι
Μελιτζάνα
Μπάμια
Μπιζέλι
Μπιζέλι
Μπρόκολο
Ντομάτα
Παντζάρι
Παστινάκη
Πιπεριά
Πράσο
Ραβέντι
Ραπανάκι
Σέλερι
Σέλινο
Σκόρδο
Σπανάκι
Σπαράγγι
Τεύτλα
Φασολάκια
Χόρτα

 

ΦΡΟΥΤΑ

Ακτινίδιο
Ανανάς
Αχλάδι
Βακκίνια
Βερίκοκο
Γκρέιπ φρουτ
Δαμάσκηνο
Καρπούζι
Κεράσι
Κουμκουάτ
Κυδώνι
Λεμόνι/Λάιμ
Μάνγκο
Μανταρίνι
Μήλο
Μούρα
Νεκταρίνι
Παπάγια
Πεπόνι
Πορτοκάλι
Ροδάκινο
Ρόδι
Σταφύλι
Σύκο
Φράουλα

 

ΨΑΡΙΑ – ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ

Αστακός
Βατραχοπόδαρα
Βατραχοπόδαρα
Γαρίδα
Γατόψαρο
Καβούρι
Καλκάνι
Καραβίδα
Λαβράκι
Λυκόψαρο
Μπακαλιάρος
Μύδι
Πέστροφα
Πλευρονήκτης
Στρείδι
Τόνος

 

ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΙΤΑΣ

- Καταναλώνουμε καθημερινά τουλάχιστον 2 λίτρα νερό και ροφήματα βοτάνων.
- Μαγειρεύουμε τις τροφές ψητές ή βραστές ή στον ατμό.
- Στα γεύματα και στα ροφήματα προτιμάμε την κανέλα Κεϋλάνης, την πιπερόριζα (τζίντζερ) και το τσίλι που συντελούν στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού και στην καύση του λίπους.
- Δεν παραλείπουμε γεύματα. Ακόμα κι αν δεν πεινάμε τρώμε έστω λίγο για να κρατάμε τον μεταβολισμό σε εγρήγορση.
- Ελέγχουμε το βάρος μας μια φορά την εβδομάδα, την ίδια πάντα ώρα με ελαφρύ ρουχισμό και με άδειο στομάχι. Η καλύτερη ώρα είναι το πρωί μόλις έχουμε ξυπνήσει.
- Για καλύτερα αποτελέσματα συνδυάζουμε τη δίαιτα με μεσαίας έως έντονης σωματικής δραστηριότητα (περπάτημα, τρέξιμο, αεροβική άσκηση, δουλειές στο σπίτι κ.ο.κ.) τουλάχιστον 30 λεπτά καθημερινά.

Επιτρέπεται
- Ροφήματα βοτάνων
- Καφές
- Φυσικό Γλυκαντικό (Στέβια)
- Αρωματικά (φρέσκα ή αποξηραμένα), μπαχαρικά, ελάχιστο ελαιόλαδο, ελάχιστο αλάτι, ξύδι, λεμόνι

Δεν επιτρέπεται
- Αναψυκτικά (διαίτης ή μη)
- Αλκοόλ
- Ζάχαρη
Μετά το τέλος της δίαιτας ακολουθούμε ένα ισορροπημένο και υγιεινό διατροφικό πρόγραμμα.
Η Δίαιτα αυτή απευθύνεται σε ενήλικες.
Πριν ξεκινήσουμε δίαιτα θα πρέπει να συμβουλευτούμε το γιατρό μας.

Πρόταση Αγοράς
Στέβια, Κανέλα Κεϋλάνης, Πιπερόριζα (τζίντζερ) και Τσίλι μπορούμε να αγοράσουμε online από εδώ

 

Προτεινόμενα άρθρα
Μυστικά και Ροφήματα που θα μας βοηθήσουν στο αδυνάτισμα










385 απαντήσεις στο “Η Δίαιτα των Αρνητικών Θερμίδων: Χάστε 6 κιλά σε 7 ημέρες”


  • …η απομίμηση καβουρίου και αστακοουράς επιτρέπονται?


  • Mariaaaa z,συγχαρητηρια!Την κανω κι εγω λογω νηστειας 15αυγουστου για να χασω και 4-5 κιλα(υψος 1,75 – 65 κιλα),εχω παρει 1 κιλο επιπλεον κι εχω μεινει σε αυτα.Τρωω παρα πολλα λαχανικα(ντοματες,αγγουρια,κολοκυθακια,ολα αλαδωτα και με μια τσιμπια αλατι),πολλα φρουτα(μιλαμε για πολλα κιλα,χθες βραδυ εφαγα 2 καρπουζια μινι) και πινω τουλαχιστον 3 μπουκαλια νερο του 1,5λτ και 2-3 καφεδακια σκετα.Εσυ τι εχεις φαει αυτες τις μερες;


    • Εγώ τρώω φρούτα και άντε και μια σαλάτα(και βάζω και λίγο λάδι),γιατί δεν είμαι καθόλου των θαλασσινών..Και από νερό δυστυχώς πίνω πολύ λίγο..Και γενικά δεν έπινα ποτέ πολύ νερό, πόσο μάλλον τώρα που η συγκεκριμένη δίαιτα δεν προκαλεί και τόση δίψα..Πάντως έχω μείνει πάρα πολύ ικανοποιημένη, διότι με αυτά που προανέφερα δεν περίμενα τέτοια αποτελέσματα..:Ρ


      • Ωραια! Οταν λες φρουτα,για τι ποσοτητες μιλας,βρε κοριτσι μου;Γιατι σκεφτομαι οτι μαλλον οι δικες μου ποσοτητες δεν επιτρεπουν την απωλεια βαρους επειδη προφανως με ενα προχειρο υπολογισμο παιρνω πολλεεεεες θερμιδες αλλα μαλλον επειδη προερχονται απο καλες τροφες δεν εχω παρει κι αλλα κιλα επιπλεον του ενος.


    • Κοίτα, τρώω μικρές ποσότητες αλλά αρκετές φορές τη μέρα..Ας πούμε μπορεί να φάω 4 φορές και η κάθε φορά να περιλαμβάνει είτε λίγα κομμάτια καρπούζι είτε 2-3 σύκα..Θα ήταν καλύτερο να αραιώσεις τις μεγάλες ποσότητες(κυρίως το βράδυ) και αν σου αρέσουν τόσο πολύ τα φρούτα μπορείς να διαχωρίσεις αυτά που τρως σε μικρές μερίδες ώστε να σε κρατάει όλη τη μέρα ..Ίσως αυτό σε βοηθήσει!;)


      • Σ´ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σου! Οπως και να το κανουμε εχεις απολυτο δικιο σχετικα με τα φρουτα και οντως πρεπει να βαλω ενα καποιο μετρο στην καταναλωση τους!Απλα δεν το ειχα κανει πιο πριν γιατι δεν καιγομαι ιδιαιτερα να χασω αυτα τα 4-5 κιλα.Ειπα να συνδυασω αυτη τη διατροφη με την απωλεια βαρους για να μην πεσω με τα μουτρα λογω νηστειας στα ψωμια,τις πατατες και τα σχετικα γιατι,οπως εσυ,δεν εχω καθολου καλη σχεση με τα θαλασσινα!Σου ευχομαι καλη συνεχεια!


  • Γεια σας..Έχουν περάσει 3 μέρες από τότε που ξεκίνησα αυτή την δίαιτα και ζυγίστηκα σήμερα(4η μέρα) και με έδειξε 2,5 κιλά κάτω..Είμαι πολύ ικανοποιημένη γι’αυτό σας την συστήνω ανεπιφύλακτα;)

Γράψτε το σχόλιο σας (Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες στα σχόλια σας και να μην είναι υβριστικά)