Η Δίαιτα των Αρνητικών Θερμίδων: Χάστε 6 κιλά σε 7 ημέρες

Ορισμένες τροφές καίνε περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της διαδικασία της πέψης από ό,τι περιέχουν και μ’αυτόν τον τρόπο θα μας βοηθήσουν να χάσουμε τα περιττά κιλά. Την δίαιτα των αρνητικών θερμίδων είναι μια μακροβιοτικής δίαιτας που έχει ως φιλοσοφία την κατανάλωση ωμών φρούτων και λαχανικών όπως επίσης και τροφών χωρίς επεξεργασία. Μπορούμε να τα καταναλώνουμε ωμά, σε υγρή μορφή (χυμός), βραστά, ψητά και στον ατμό.


Το διατροφικό πρόγραμμα των αρνητικών θερμίδων διαρκεί για 7 ημέρες  και κατά τη διάρκεια της δίαιτας καταναλώνουμε τροφές μόνο από τις ομάδες των λαχανικών και των φρούτων αρνητικών θερμίδων χωρίς περιορισμό στην ποσότητα.
Εναλλακτικά, μπορούμε να ακολουθήσουμε ένα καθημερινό διατροφικό μενού συμπεριλαμβάνοντας στις ομάδες των λαχανικών και των φρούτων αρνητικών θερμίδων (χωρίς περιορισμό στην ποσότητα) και 200 γραμμάρια πρωτεΐνη. Η πρωτεΐνη μπορεί να προσλαμβάνεται από τροφές από την ομάδα ψαριών-θαλασσινών αρνητικών θερμίδων,
άπαχη ζωική πρωτεΐνη, γαλακτομικά χαμηλών λιπαρών ή φυτικό γάλα ξηρών καρπών μέχρι να χάσουμε τα περιττά κιλά.

Διάρκεια: 7 ημέρες
Απώλεια: μέχρι και 6 κιλά

 

ΤΡΟΦΕΣ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ ΘΕΡΜΙΔΩΝ

ΛΑΧΑΝΙΚΑ

Αγγούρι
Αγκινάρα
Άνηθος
Γογγύλι
Καλαμπόκι
Κάρδαμο
Καρότο
Κολοκύθα
Κολοκύθι
Κουνουπίδι
Κρεμμυδάκι
Κρεμμύδι
Λαχανάκια Βρυξελλών
Λάχανο (λευκό και κόκκινο)
Μαϊντανός
Μανιτάρι
Μαρούλι
Μελιτζάνα
Μπάμια
Μπιζέλι
Μπιζέλι
Μπρόκολο
Ντομάτα
Παντζάρι
Παστινάκη
Πιπεριά
Πράσο
Ραβέντι
Ραπανάκι
Σέλερι
Σέλινο
Σκόρδο
Σπανάκι
Σπαράγγι
Τεύτλα
Φασολάκια
Χόρτα

 

ΦΡΟΥΤΑ

Ακτινίδιο
Ανανάς
Αχλάδι
Βακκίνια
Βερίκοκο
Γκρέιπ φρουτ
Δαμάσκηνο
Καρπούζι
Κεράσι
Κουμκουάτ
Κυδώνι
Λεμόνι/Λάιμ
Μάνγκο
Μανταρίνι
Μήλο
Μούρα
Νεκταρίνι
Παπάγια
Πεπόνι
Πορτοκάλι
Ροδάκινο
Ρόδι
Σταφύλι
Σύκο
Φράουλα

 

ΨΑΡΙΑ – ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ

Αστακός
Βατραχοπόδαρα
Βατραχοπόδαρα
Γαρίδα
Γατόψαρο
Καβούρι
Καλκάνι
Καραβίδα
Λαβράκι
Λυκόψαρο
Μπακαλιάρος
Μύδι
Πέστροφα
Πλευρονήκτης
Στρείδι
Τόνος

 

ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΙΤΑΣ

- Καταναλώνουμε καθημερινά τουλάχιστον 2 λίτρα νερό και ροφήματα βοτάνων.
- Μαγειρεύουμε τις τροφές ψητές ή βραστές ή στον ατμό.
- Στα γεύματα και στα ροφήματα προτιμάμε την κανέλα Κεϋλάνης, την πιπερόριζα (τζίντζερ) και το τσίλι που συντελούν στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού και στην καύση του λίπους.
- Δεν παραλείπουμε γεύματα. Ακόμα κι αν δεν πεινάμε τρώμε έστω λίγο για να κρατάμε τον μεταβολισμό σε εγρήγορση.
- Ελέγχουμε το βάρος μας μια φορά την εβδομάδα, την ίδια πάντα ώρα με ελαφρύ ρουχισμό και με άδειο στομάχι. Η καλύτερη ώρα είναι το πρωί μόλις έχουμε ξυπνήσει.
- Για καλύτερα αποτελέσματα συνδυάζουμε τη δίαιτα με μεσαίας έως έντονης σωματικής δραστηριότητα (περπάτημα, τρέξιμο, αεροβική άσκηση, δουλειές στο σπίτι κ.ο.κ.) τουλάχιστον 30 λεπτά καθημερινά.

Επιτρέπεται
- Ροφήματα βοτάνων
- Καφές
- Φυσικό Γλυκαντικό (Στέβια)
- Αρωματικά (φρέσκα ή αποξηραμένα), μπαχαρικά, ελάχιστο ελαιόλαδο, ελάχιστο αλάτι, ξύδι, λεμόνι

Δεν επιτρέπεται
- Αναψυκτικά (διαίτης ή μη)
- Αλκοόλ
- Ζάχαρη
Μετά το τέλος της δίαιτας ακολουθούμε ένα ισορροπημένο και υγιεινό διατροφικό πρόγραμμα.
Η Δίαιτα αυτή απευθύνεται σε ενήλικες.
Πριν ξεκινήσουμε δίαιτα θα πρέπει να συμβουλευτούμε το γιατρό μας.

Πρόταση Αγοράς
Στέβια, Κανέλα Κεϋλάνης, Πιπερόριζα (τζίντζερ) και Τσίλι μπορούμε να αγοράσουμε online από εδώ

 

Προτεινόμενα άρθρα
Μυστικά και Ροφήματα που θα μας βοηθήσουν στο αδυνάτισμα










373 απαντήσεις στο “Η Δίαιτα των Αρνητικών Θερμίδων: Χάστε 6 κιλά σε 7 ημέρες”


  • Γεια σου Saya!
    Συνήθως το πρωί έστυβα ένα χυμό πορτοκάλι.
    Τα φρούτα προσπαθούσα να τα φάω το πολύ μέχρι τις 5 το απόγευμα.
    Στις 7 με 8 έτρωγα 150-200 κοτόπουλο ή ψάρι ή γιαούρτι και λαχανικά, είτε ντοματούλα, είτε ψητά.
    Λάδι άλλοτε ελάχιστο, άλλοτε καθόλου, αλάτι καθόλου και πολύ νερό.
    Πολύ φειδωλά πράγματα.
    Εννοείται ότι υπάρχει πείνα. Έτσι κι αλλιώς δε χάνω εύκολα πια, αφού έχω χάσει αρκετά.
    Καλή σου επιτυχία σε ό,τι κι αν ακολουθήσεις !


  • Καλησπέρα σε όλους κ όλες!
    Διάβασα τα σχόλιά σας κ πήρα πολλή δύναμη!! Μπράβο σε όλες! Αύριο ξεκινάω κι εγώ και, αν και είμαι καλή στη διατροφή τα χαλάω στη συντήρηση γιατί “επιβραβεύω” τον εαυτό μου με σνακ ή οτιδήποτε παχυντικό… αυτή τη φορά όμως το έχω πάρει ζεστά το θέμα γιατί σε ένα μήνα γίνομαι κουμπάρα!

    Για να δούμε… :)


  • Καλησπέρα κορίτσια .Σας ευχαριστω για τις
    Απαντήσεις σας και εσένα Νίκη.
    Έφαγα κονσέρβες καλαμπόκι και αρακά .
    Έχασα στις 5 ημερες 4 και 600 γραμμάρια.
    Τα κιλα τα χάνεται με την διατα αλλα η
    διατήρηση είναι το πιο δύσκολο.
    Εγω έφαγα τις επόμενες ψωμι για πρωινό
    μεσα σε δυο μερες πήρα ενάμιση κιλα :-(
    Μια φορα άμα τηρηθεί η διαιτα κατα
    Κανόνα όντως η απώλεια των κιλών ειναι φανερή!
    Αυριο Κυριακή αρχίζω πάλι απο την
    αρχή!
    Καλη επιτυχία σε όλους !


  • Ιοκαστη,μπραβο σου! Θα ηθελα να μαθω πως ειχες διαμορφωσει το μενου σου,δηλ.ποσα φρουτα και ποσα λαχανικα και ποια ετρωγες,αν χρησιμοποιουσες λαδι και ποσο.Ενιωθες καθολου πεινα; Την ειχα κανει δυο μερες αλλα δε χορταινα με τιποτα,παρολο που ετρωγα πολλα φρουτα και σαλατες,μια κουταλια λαδι κ 200 γρ κοτοπουλο.Δε ζυγιστηκα μετα το διημερο παρολο που τα φρουτολαχανικα με θερισαν,λες κ ειχα γαστρεντεριτιδα;-)κ η κοιλια μου ειχε γινει τουμπανο κ σκεφτηκα οτι θα τσιμπησα κανα κιλο.Οποτε ειπα να αποφυγω το “εγκεφαλικο”! Καλη συνεχεια!


  • 11-7 με 18/7, -1400
    από 69 στα 67,6
    Μόνο φρούτα και λαχανικά έκανα 1 ημέρα.
    Τις υπόλοιπες πρόσθεσα και πρωτεϊνη (συνήθως γιαούρτι, αβγό ή κοτόπουλο ή ψάρι)
    Καλή σας συνέχεια και καλή σας επιτυχία !!!


  • κοριτσια καλησπερα. ειμαι 16 χρονων και λογω αρκετου στρες πηρα 5 κιλα που δεν λεω να τα χασω. ειμαι γενικα αδυνατη. ο μονος λογος που θελω να τα χασω ειναι για να μπω ανετα στα σορτακια μου επιτελους και οχι να ”ντρεπομαι” επειδη ειναι πολυ στενα.ξεκιναω αυριο 1,75 υψος 65 κιλα…. θελω μεχρι αυγουστο να παω 58 και μετα βλεπουμε.. αυριο το πρωινο μου που δεν το αλλαζω. μπανανα, πρασινο μηλο, κανελα και γαλα αμυγδαλου σε ενα smoothie. Το μεσημερι σαλατα παρουλοφυλλα σκετα και ενα αυγο και βραδυ παλι το ιδιο. Καμοια εδω για υποστήριξη? περιμενω νεα σας!


  • Καλησπερα κοριτσια εχω καμια 20 αρια μερες να γραψω αλλα σας διαβαζω!! Λοιπον αν και ειμαι στην εξοχη και έχω κάνει αρκετές ατασθαλίες εφτασα τα 57 κιλα αλλα 4 μουμεινανε και τελος αλλα σιγα σιγα να γιατι στημ εξοχη ειναι δυσκολονα συγκροτηθείς!! Μην το βαζετε παντως κατω η διαιτα δουλευει!

Γράψτε το σχόλιο σας (Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες στα σχόλια σας και να μην είναι υβριστικά)