Η Δίαιτα των 8 ημερών I

Η δίαιτα των 8 ημερών πρόκειται για μια γρήγορη και εύκολη δίαιτα η οποία θα μας βοηθήσει να χάσουμε μέχρι και 8 κιλά. Το διατροφικό μενού περιλαμβάνει γεύματα πλούσια σε πρωτεΐνη και τα καταναλώνουμε χωρίς περιορισμό στην ποσότητα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Διαβάστε την δεύτερη εκδοχή της δίαιτας των 8 ημερών εδώ. Ανακαλύψτε περισσότερες δίαιτες 8 ημερών εδώ.

 


Διάρκεια: 8 ημέρες
Απώλεια: μέχρι και 8 κιλά


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΙΤΑΣ

1η Ημέρα έως 2η Ημέρα
Γιαούρτι

3η Ημέρα έως 4η Ημέρα
Ρύζι


5η Ημέρα έως 6η Ημέρα

Πατάτες


7η Ημέρα έως 8η Ημέρα

Κοτόπουλο

 

 

 

ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΙΤΑΣ

– Καταναλώνουμε καθημερινά τουλάχιστον 2 λίτρα νερό και ροφήματα βοτάνων. Συνιστάται να καταναλώνουμε 2 κούπες νερό 30 λεπτά πριν από κάθε γεύμα ή σνακ και όποτε νιώθουμε το αίσθημα της πείνας.
– Μαγειρεύουμε τις τροφές ψητές ή βραστές ή στον ατμό.
– Δεν υπάρχει περιορισμός στην κατανάλωση των τροφών που θα καταναλώσουμε.
– Τα γαλακτοκομικά να είναι με χαμηλά λιπαρά.
– Το γιαούρτι μπορούμε να το αντικαταστήσουμε με γιαούρτι κεφίρ.
– Ρύζι: Καταναλώνουμε καστανό ή άγριο ρύζι.
– Κοτόπουλο: Καταναλώνουμε το κοτόπουλο χωρίς την πέτσα.
– Στα γεύματα και στα ροφήματα προτιμάμε την κανέλα Κεϋλάνης, την πιπερόριζα (τζίντζερ) και το τσίλι που συντελούν στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού και στην καύση του λίπους.
– Δεν παραλείπουμε γεύματα. Ακόμα κι αν δεν πεινάμε τρώμε έστω λίγο για να κρατάμε τον μεταβολισμό σε εγρήγορση.
– Ελέγχουμε το βάρος μας μια φορά την εβδομάδα, την ίδια πάντα ώρα με ελαφρύ ρουχισμό και με άδειο στομάχι. Η καλύτερη ώρα είναι το πρωί μόλις έχουμε ξυπνήσει.
– Για καλύτερα αποτελέσματα συνδυάζουμε τη δίαιτα με μεσαίας έως έντονης σωματικής δραστηριότητα (περπάτημα, τρέξιμο, αεροβική άσκηση, δουλειές στο σπίτι κ.ο.κ.) τουλάχιστον 30 λεπτά καθημερινά. Η καλύτερη ώρα για άσκηση είναι το πρωί ή πριν από κάθε γεύμα.
– Μυστικά και Ροφήματα που θα μας βοηθήσουν στο αδυνάτισμα

 

Επιτρέπεται

Ροφήματα

– Ροφήματα βοτάνων
– Καφές
– Κακάο

Λιπαρά
– Ελαιόλαδο: μέχρι 1 κουταλιά την ημέρα
– Φυτικά έλαια: μέχρι 1 κουταλιά την ημέρα
– Έλαια ξηρών καρπών: μέχρι 1 κουταλιά την ημέρα

Γλυκαντικά
– Ακατέργαστη ζάχαρη (καστανή, μαύρη): μέχρι 2 κουταλάκια την ημέρα
– Μέλι: μέχρι 2 κουταλάκια την ημέρα
– Φυσικό Γλυκαντικό (Στέβια)

Καρυκεύματα και Αρτύματα
Αρωματικά (φρέσκα ή αποξηραμένα), μπαχαρικά, θαλασσινό αλάτι, πιπέρι, ξύδι, λεμόνι, μουστάρδα (χωρίς ζάχαρη).

 

Δεν επιτρέπεται

Ροφήματα
– Αναψυκτικά (διαίτης ή μη)
– Αλκοόλ

Γλυκαντικά
– Τεχνητά γλυκαντικά
– Λευκή Ζάχαρη

 

 

Μετά το τέλος της δίαιτας ακολουθούμε ένα ισορροπημένο και υγιεινό διατροφικό πρόγραμμα.
Η Δίαιτα αυτή απευθύνεται σε ενήλικες.
Πριν ξεκινήσουμε δίαιτα θα πρέπει να συμβουλευτούμε το γιατρό μας.



Πνευματικά δικαιώματα enter2life.gr




3,317 απαντήσεις στο “Η Δίαιτα των 8 ημερών I”


  • Hey Girls!!!Ξεκιναω την διαιτα απο αυριο Δευτερα..κ ο θεος βοηθος!!!Υπαρχει κανεις που ξεκιναει αυριο???


  • Επίσης επειδη δεν το εχω πολυ με τις πατάτες σκέφτομαι να κανω γιαούρτι-ρύζι και αμέσως μετά κοτόπουλο!


  • Καλησπέρα κοριτσια εκει που πηγα να την ξεκινήσω εκανα παρασπονδία και σταμάτησα!τωρα ομως εχω πεισμώσει και είπα τέλος!μολις προμηθεύτηκα και γιαουρτάκια απο αυριο λοιπόν ξεκινάω επίσημα!χαιρομαι πολυ που βλεπω νέα σας καλη συνέχεια φιλια!!


  • Μπραβο που πεισμωσες Βασια μου γτ μονο ετσι θα ξεμπερδεψεις με το χασιμο των κιλων!Εγω ξεκινησα εδω και 2 μερες δικου μου τυπου διαιτα και σε 2 μερες εχασα 1.900!εχω βαλει στοχο να χανω 1 κιλο την βδομαδα αλλα το ιδανικο για μενα θα ηταν να χανω 1.5 κιλο και θα στοχευσω περισσοτερο σε αυτο!ωστε μεχρι να φυγουμε να χασουμε ή 8 ή 12 κιλακια!

Γράψτε το σχόλιο σας (Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες στα σχόλια σας και να μην είναι υβριστικά)