Αμερικανοί ερευνητές προειδοποιούν τους γονείς, για τις επιπτώσεις του Facebook σε εφήβους με χαμηλή αυτοεκτίμηση.
Οι επιστήμονες της Εταιρείας Παιδιατρικής των ΗΠΑ βάφτισαν αυτή την εμμονή με το διάσημο ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης «Κατάθλιψη του Facebook» ( «Facebook Depression»).
Σύμφωνα με τους ερευνητές, η συγκεκριμένη μορφή κατάθλιψης προκαλείται, όταν ο έφηβος νιώθει μειονεκτικά βλέποντας στο προφίλ κάποιου άλλου «φίλου» του, μεγαλύτερο αριθμό «φίλων», πολλές αναρτήσεις φωτογραφιών και ταινιών, καθώς και πληθώρα σχολίων και μηνυμάτων.
Οι επιστήμονες διαπιστώνουν ότι, το facebook είναι σήμερα το κύριο «στέκι» κοινωνικής συναναστροφής των εφήβων, συμβουλεύοντας τους γονείς να επιβάλλουν μέτρο και να τους αποτρέπουν από την πολύωρη ενασχόληση τους με αυτό.
Ωστόσο, οι ερευνητές παραδέχτηκαν ότι δεν μπορούν ακόμη να είναι απόλυτα βέβαιοι, τι τελικά προηγείται: η κατάθλιψη ή ο εθισμός στο Διαδίκτυο.
Τα συμπεράσματα αυτά έρχονται να επιβεβαιώσουν αντίστοιχα ευρήματα μιας πρόσφατης μελέτης που έκανε το Πανεπιστήμιο του Λιντς της Βρετανίας.
Στην έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 1.319 άτομα ηλικίας 16 έως 51 ετών, το 1.2% χαρακτηρίστηκαν «εθισμένοι στο Ιντερνετ», λόγω των πολλών ωρών που βρίσκονταν για χρόνια μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή τους.
Οι ερευνητές αναφέρουν, πως οι φανατικοί χρήστες του Διαδικτύου αναπτύσσουν καταναγκαστική εξάρτηση από αυτό και αντικαθιστούν τις κοινωνικές συνήθειες της πραγματικής ζωής με τις online επαφές και τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, όπως είναι το Facebook, μια τάση που πιθανώς να συνδέεται με τον εθισμό και την κατάθλιψη.




Πρόσφατα Σχόλια
May 19, 2012 (10:58) Η Δίαιτα Dukan: Χάστε κιλά με την λιποδιαλυτική δίαιτα Dukan τυρι δε γινετε να τρωμε?εγω τρωω μιλνερ κ ανθοτυρο απ ...
May 19, 2012 (10:56) Η Δραστική Δίαιτα: Μείον 5 κιλά σε μια εβδομάδα Μπορω να πω με σιγουρια οτι η διαιτα πετυχαινει!!! μολ...
May 19, 2012 (10:32) Η Δίαιτα Dukan: Χάστε κιλά με την λιποδιαλυτική δίαιτα Dukan ευχαρηστω ελενα...αχ αντε να τα χασουμε μεχρι την παρα...
May 19, 2012 (10:08) Η Δίαιτα της Σαλάτας: Χάστε τα περιττά κιλά με δροσερές σαλάτες thn trith ksekinaw dunamika!!!!!!!opoia thelei mporei na erthei pareoula!!!!